Omg het is bijna zover - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Rialda Causevic - WaarBenJij.nu Omg het is bijna zover - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Rialda Causevic - WaarBenJij.nu

Omg het is bijna zover

Blijf op de hoogte en volg Rialda

15 April 2015 | Nederland, Den Helder

Nou het is bijna zover. 1.5 jaar geleden had ik beslissing gemaakt om voor 2.5 maand te gaan studeren en rond te reizen in Thailand. Velen denken dat ik daar stage ga lopen maar dat is niet zo want ik ga daar de minor community based tourism doen. Ik ga dus echt de lokale dorpjes in om de lokale bevolking te helpen. Ik verbaas me nog steeds erover dat ik het gekozen heb omdat ik echt een schijterd ben. Maar het leek me leuk en uitdagend om iets te gaan doen wat ik normaal gesproken nooit zou doen. Dus ik ben benieuwd hoe het me gaat bevallen.

De afgelopen week was ik vrij van school en was ik bezig met dingen regelen en de laatste koopjes te doen. Mijn koffer is ook al zo wat ingepakt (laatste dingetjes nog alleen). het was al een heel gedoe om me aan de 23 kg te houden.. het is niet eens dat ik teveel kleding heb ingepakt maar meer dat ik teveel verzorgingsspulletjes heb. Heb zelfs mn stijltang niet ingepakt waar ik normaal gesproken echt niet zonder kan.

Komende vrijdag vlieg ik dus om 11:55 vanaf schiphol naar Helsinki en dan vanaf Helsinki naar Bangkok. We komen ongeveer zaterdagochtend 07:15 aan. Dat wordt een dikke jetlag. Ben ook benieuwd hoe ik zo lang in het vliegtuig vol ga houden.

Ik zal regelmatig verhaaltjes schrijven over mijn avonturen in Thailand en hoe ik de 'leuke' insectjes handle . Dus als jullie benieuwd zijn .. hou dan mn reís blog in de gaten. Je kan je volgens mij ook opgeven dat je elke keer een email krijgt als jk wat post.

Op naar een nieuw en spannend avontuur!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rialda

Actief sinds 27 Maart 2015
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 2288

Voorgaande reizen:

27 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

17 April 2015 - 03 Juli 2015

Thailand!

Landen bezocht: